ჭარბი წონის პრევენცია ბავშვებში

ვინაიდან ჭარბი წონა ბავშვებში მნიშვნელოვან პრობლემას წარმოადგენს გთავაზობთ მისი პრევენცის და მასთან ბრძოლის გზებს  რაც მშობლებს შეუძლიათ გაითვალისწინონ

ოჯახში

  • ფიზიკურად აქტიური უნდა იყოს ბავშვი დღეში ერთ საათზე მეტი.
  • ტელევიზორი და კომპიუტერი სასურველია დღეში  2 საათამდე. მეტი არა. ორწლამდე ბავშვისთვის საერთოდ არ არის სასურველი ტელევიზორი
  • დღეში  5 ჯერ ხილი ან ბოსტნეული.
  • მინიმუმამდე უნდა დაიყვანოთ შაქრის რაოდენობა. ტკბილეულობა.
  • სასურველია ჯანსაღი საუზმე ყოველ დილით.
  • სასუველია ბავშვებმა საკვები ჭამონ მაგიდასთან. ოჯახთან ერთად. 5-6 ჯერ მაინც კვირაში.
  • კერძები მოამზადეთ სახლში, ვიდრე ნაყიდი ან რესტორნის კერძები. (როგორც წესი სახლში მომზადებული კერძები გემრიელიც არის და უფრო ჯანსაღიც).
  • ბავშვმა თვით რეგულირება უნდა ისწავლოს თავისი კვების. არ შეუზღუდოთ რაღაცეები (თორემ როცა თავისუფალი იქნება სწორედ ისინი მოუნდება რაზეც ზღუდავდნენ).
  • სასუსნავად მიეცით ჯანსაღი საკვები.
  • დაეხმარეთ ბავშვებს რომ ეზოში დიდ ხანს ითამაშონ, ან გარეთ ნებისმიერ სხვა ადგილზე (რათქმაუნდა უსაფრთხო).
  • სკოლები

    • სასურველია ყოველდღიური ფიზიკური აქტივობა
    • ბავშვებს უნდა ასწავლონ ჯანსაღი კვების შესახებ.
    • სასურველია ასწავლონ ჯანსაღი საკვების და წონის მნიშვნელობის შესახებ
    • უნდა ურჩიონ ვარჯიში.

    მთავრობა

    • რეგულაციები რომლებიც მიმართულია ჯანსაღი საკვების სასარგებლოდ (მაგრამ როგორც წესი ეკნომიკისთვის, ქვეყნისთვის და მოსახლეობისთვის რეგულაციები და შეზღუდვები საზიანოა).

    ჟელივიტი წარმოადგენს საბავშვო მულტივიტამინების კომპლექსს. ჟელეს გემრიელ აბებში.  ჟელივიტის შემადგენლობაში  ბავშვის ზრდა-განვითარებისთვის საჭირო ყველა საჭირო ვიტამინი და მიკროელემენტია.  დეტალური ინფორმაცია  ჟელივიტის შესახებ შეგიძლიათ იხილოთ მოცემულ ბმულზე.

    რედიენტი გასახდომი წამალი
    Read 2526 times