საკვები, რომელიც მეტ ვიტამინს C -ს შეიცავენ, ვიდრე ფორთოხალი.

დიდი ხანია ცნობილია, რომ  ციტრუსები დიდი ოდენობით  c  ვიტამინს შეიცავენ, ამიტომაც  ის დიდი პოპულარობით სარგებლობს ჯანსაღი საკვების მოყვარულ დამიანს შორის.  C ვიტამინი სასარგებლოა კანისთვის, იმუნიტეტისთვის და ჯანსაღი მეტაბოლიზმისთვის.  მაგრამ არსებობს საკვები, რომელიც  უფრო მეტ ც ვიტამინს შეიცავს, ვიდრე ფორთოხალი და ლიმონი.

  • წითელი მწარე წიწაკა - 100 გრამი წიწაკა შეიცვს  107 მგ   C  ვიტამინს.  მაშინ, როცა ფორთოხალი შეიცავს მხოლოდ  69 ,7 მგ-ს.
  • ბულგარული წიწაკა - როგორც წითელი, ასევე მწვანე ორივე სახის დიდი ოდენობით შეიცავს ვიტამინებს და მინერალებს, შეიცავს 190   მგ.  C  ვიტამინს.  ასევე შეიცავს A  ვიტამინს, რომელიც მხედველობისთვის არის სასარგებლო.
  • ბროკოლი შიეცავს 132 მგ C ვიტამინს  ამავე დროს ძალიან დაბალკალორიულია  და 100 გრამზე მხოლოდ 30 კალორიას შეიცავს.  ანუ განსაკუთრებით მნიშვნელოვანი და სასარგებლოა ორგანიზმისთვის.
  • პაპაია დიდი ოდენობით შეიცავს ვიტამინებს და მინერალებს და რაც მთავარია 100 გრამზე  88 მგ ც ვიტამინს შეიცავს.
  • მარწყვი 100 გრამზე  84 მგ  C ვიტამინს შეიცავს.
  • ყვავილოვანი კომბოსტო - შეიცავს 127 მგ. C  ვიტამინს.  ამავე დროს შეიცავს დიდი ოდენობით  საკვებ ბოჭკოებს და  ცილებს..
  • ანანასი -  100 გრამზე შეიცავს  78 მგ.  C  ვიტამინს. ასევე შეიცავს მრავალ სხვა სასარგებლო ნაერთს და მინერალს, ბუნებრივად მოქმედებს, როგორც ანტიოქსიდანტი.
  • კივი - დაახლოებით 2 ცალი კივი შეიცავს 137 მგ.  C ვიტამინს, ასევე შეიცავს კალიუმს და სპილენძს.
  • მანგო - 100 გრამზე 123 მგ. C  შეიცავს, ასევე შეიცავს A  ვიტამინს, აუმჯობესებს იმუნიტეტს და მხედველობას.
რედიენტი გასახდომი წამალი
Read 4793 times