9 მოვლენა რაც თქვენში დეპრესიას იწვევს

 

ყოველ წელს მილიონობით ადამიანი განიცდის სეზონურ დეპრესიას, რომელიც იწყება გვიან შემოდგომაზე და გრძელდება გაზაფხულამდე(შუა გააფხულამდე). თუმცა რათქმაუნდა მხოლოდ ამინდი არ განაპირობებს დეპრესიულ განწყობას, არსებობს სხვადასხვა ფაქტორები, რომლებიც იწვევენ დეპრესიას  სწორედ ამ სეზონებე ან ხელს უწყობენ მის განვითარებას ჩვენ შემოგთავაზებთ 9 მათგანს, რომელიც ყველაზე გავრცელებულია.

დეპრესია შეიძლება გამოვლინდეს სხვადასხვა ფორებით, გაღიზიანებადობა, შრომის უნარის დაქვეითება, გუნება-განწყობის დაქვეითება, შფოთვა და ა.შ. მაშ ასე ის ფაქტორები რაც დეპრესიას იწვევენ:

  • ქრონიკული დაავადებები: გულის დაავადებები, დიაბეტი, სახსრების დაავადებები, რომლებიც ქრონიკულად გრძელდება მოქმედებს ადამიანის ემოციურ კარგად ყოფნაზეც და იწვევს დეპრესიას. თვით რამდენჯერმე გაციებამ და გრიპმა ერთ სეზონზეც კი შეიძლება გამოიწვიოს დეპრესია.
  • მოწევა - კვლევებით დადგინდა, რომ მწეველები მეტად არიან მიდრეკილი შფოთვის და დეპრესიისკენ, ვიდრე არა მწეველები. მეორეს მხრივ დამატებითი შფოთვის წყაროა აბსტინენციის სინდრომი, მაშინ როცა მწეველებს სიგარეტი აღარ აქვთ. მოკლედ მრავალი მიზეზი არსებობს მოწევის შეწყვეტის სასარგებლოდ მათ შორის არის დეპრესიაც.
  • სოციალური მიედიის ჭარბად გამოყენება - თუ ფეისბუქი, და სხვა სოციალური მედიის საშუალებებს ყოველ 5 წუთში ამოწმებთ  ესეიგი დეპრესიის რისკის ქვეშ დგახართ J. მეორეს მხრივ ადამიანი მუდმივად ქვეცნობიერად ადარებს საკუთარ ცხოვრებას სხვებისას და ამან შეიძლება დეპრესიაში ჩააგდოს დამატებით.
  • სოფელი თუ ქალაქი - კვლევების თანახმად ქალაქში მცხოვრები ადამიანები მეტად არიან მიდრეკილი დეპრესიისკენ. მიიჩნევა რომ სამეზობლოსაც აქვს მნიშვნელობა და ბუნებასთან გატარებულ დროს. რაც მეტ დროს ატარებს ადამიანი ბუნებასთან მით ნაკლებ დეპრესიულია.
  • დიეტა - მუდმივმა დიეტებმა შეიძლება გამოიწვიოს დიდი სტრესი და დეპრესია. თუ დიეტას დაიწყებთ ის არ უნდა იყოს ზედმეტად მკაცრი, უნდა იყოს თქვენი მოტივაციის შესაბამისი და თუ მოტივაცია არ გაქვთ ჯობია ჯერ მოტივაციის გამომუშავებაზე იმუშაოთ, თორემ დიეტების დაწყება და დასრულება დაგტანჯავთ და დეპრესიის მომტანია.
  • ძილის ნაკლებობა - არა მარტო უენერგიობას და სისუსტეს იწვევს არამედ დეპრესიასაც, ასევე ზრდის გულის დაავადებების რისკს.
  • ზედმეტი ჯდომა - აქტიურობის ნაკლებობა და ფიზიკური ინერტულობა იწვევს დეპრესიას.
  • ნეიროინფლამაცია - ტვინის ანთება. დეპრესიების 30 % სწორედ ამ მდგომარეობის გამო ვითარდება.
  • როცა პირველ ადგილზე არ აყენებთ თქვენს საჭიროებებს - როცა აიგნორებთ იმას, რაც თქვენ გინდათ და გადართული ხართ სხვაზე (შვილზე, ან სხვა ადამიანზე) ეს იწვევს დეპრესიას.  არიან კატეგორია ადამიანები, რომლებიც გადაყოლილი არიან სამსახურს, მეგობრებს  და ა.შ. ასეთი ადამიანები, როგორც წესი ბედნიერები არ არიან და სულ ჩივიან, რომ პირადი ცხოვრება არ აქვთ და ცხოვრებისთვის დრო და ნერვები არ აქვთ, ხშირად ვითარდება დეპრესია. გამოსავალი შემდეგია როგორც ქართული ანდაზა იწყვის „ თავო და თავო მერე ცოლო და შვილოვო“ ეს ნახევრად ხუმრობით რათქმაუნდა.  თუმცა საკუთარ თავზე ზუნვა და საკუთარი სურვილების დაკმაყოფილება აუცილებელია.

რედიენტი  - წარმოადგენს წონაში კლების ეფექტურ საშუალებას,  რომელიც თრგუნავს ცხიმების სინთეზს, ამცირებს მადას,   აინიბირებს ნახშირწყლების  და ცხიმოვანი მჟავების ტრიგლიცერიდებდ გარდაქმნას.  რედიენტი უსაფრთხოა ჯანმრთელობისთვის.  დაწვრილებითი ინფორმაცია იხილეთ მოცემულ ლინკზე.

http://todua.net/ka/redienti_radienti/89198-redienti.html

რედიენტი გასახდომი წამალი
Read 3302 times